Op onze website is het kopen van tickets niet alleen gemakkelijk en eenvoudig, maar ook veilig.
Dankzij de uitgebreide betalingsmogelijkheden en geavanceerde beveiligingsmethoden kunt u er zeker van zijn dat u veilig tickets koopt op ons platform.

Betalingsmethoden (iDEAL, creditcards, PayPal)
Als u gebruikmaakt van internetbankieren in Nederland, is iDEAL de meest handige betaalmethode voor u. Dit is de snelste methode, waarbij u de betaling op de gebruikelijke manier binnen uw bank kunt bevestigen.
Op onze website kunnen klanten tickets kopen door deze te betalen met internationale creditcards en betaalpassen. We werken samen met Visa, MasterCard, Maestro en lokale operators. De veiligheid van de transactie wordt gegarandeerd door gecertificeerde betalingsproviders.
Om een ticket te betalen met PayPal, raden we je aan om je account te gebruiken waarin je kaartgegevens zijn opgeslagen. In dat geval hoef je deze gegevens niet op onze website in te voeren.
Als de organisatoren deze optie aanbieden, kunnen we u voorstellen om uw ticket te betalen met Apple Pay of Google Pay. De organisatoren bieden ook de mogelijkheid om uw ticket voor hun evenement te betalen via een bankoverschrijving.
Gegevensversleuteling
Voor pagina’s waarop klanten bestellingen plaatsen en hun gegevens doorgeven, wordt een protocol gebruikt dat bescherming garandeert. Het gebruik van dit protocol maakt het onmogelijk om gegevens te onderscheppen.
Ons bedrijf verzamelt geen betalingsgegevens van gebruikers van onze website en slaat deze niet op onze servers op. Alle gegevens worden ontvangen en verwerkt door gecontroleerde betalingsproviders die werken volgens de PCI DSS-norm.
Op onze website worden mechanismen toegepast die fraude tegengaan. Dit is een systeem voor het automatisch volgen van activiteiten die niet gebruikelijk zijn voor een eerlijke aankoop van een ticket. Voor meer informatie over de bescherming van de vertrouwelijke informatie van onze gebruikers verwijzen wij u naar de pagina met het privacybeleid.
Garantie op het ticket
De garantie dat uw ticket geldig is bij het betreden van het evenement, is dat wij rechtstreeks samenwerken met de organisatoren en de locaties waar het evenement plaatsvindt. Als een gebruiker die een ticket op onze website heeft gekocht, ons laat weten dat het ticket niet geldig is en de organisator dit bevestigt, dan regelt ons bedrijf de vervanging van het ticket of de terugbetaling van het geld. Als het ticket ongeldig blijkt te zijn door frauduleuze handelingen van derden, dan start ons bedrijf een onderzoek naar deze zaak.
Om te voorkomen dat het ticket bij de ingang niet kan worden getoond vanwege een gebrek aan internetverbinding, raden we alle gebruikers aan een screenshot van het ticket te maken of het in pdf-formaat op hun apparaat op te slaan.
Als de klant zijn ticket aan een derde moet overdragen en dit is toegestaan door de organisatoren van het evenement, zullen wij alle nodige instrumenten en mechanismen ter beschikking stellen om het ticket aan een andere persoon over te dragen. Als de organisator een verbod op het overdragen van tickets oplegt, is een dergelijke overdracht niet mogelijk.
Teruggave van tickets
Om misverstanden te voorkomen, raden wij alle gebruikers van onze platform aan om, indien nodig, de informatie over het teruggeven van tickets in de sectie van het evenement waarvoor u een ticket wilt kopen, zorgvuldig door te nemen. In sommige gevallen bieden organisatoren geen mogelijkheid om een ticket te retourneren. Als het evenement is geannuleerd of verplaatst, helpen wij u bij het omruilen van uw ticket of het terugkrijgen van uw geld. In sommige gevallen worden betalingskosten niet terugbetaald.
Wij waarderen het dat duizenden mensen ons vertrouwen en tickets kopen op onze website, omdat zij deze betrouwbaar vinden en onze activiteiten transparant.